Comentarii user

Postat Comentariu
01.02.2013 - 20:31 Vezi mesaj

Am intrat sa va salut pe toate!

01.02.2013 - 23:15 Vezi mesaj

Numele meu e Dana - am 45 ani , 1.63 si 54 kg , fac foarte mult sport - in medie o ora pe zi.  As vrea sa aleg aceasta dieta ca mod de viata.  Pana acum am fost mereu atenta cu alimentatia si nu prea am avut variatii mari de greutate - 48-52 kg.  De cand m-am lasat de fumat nu mai pot sa scad sub 54.  In plus pare ca are tendinta sa tot creasca.  Asa ca aleg dieta sa previn.

Am si eu o intrebare - la faza 1 - MD glucidic - ai sau nu ai voie paine integrala - si de unde stii ca painea pe care o cumperei are sau n-are IG mai mic de 35?

01.02.2013 - 23:48 Vezi mesaj

Bine v`am gasit!

 

Sunt la inceputuri, frecventez si pe alt forum si ma bucur sa fiu alaturi de voi.

02.02.2013 - 08:06 Vezi mesaj

Painea integrala o faci tu in casa ca sa fii 100% sigura.

02.02.2013 - 08:30 Vezi mesaj

Buna fetelor,

intrebarea suna in felul urmator, de ce la masa de seara avem voie sa mancam orez brun sau paste integrale si nu paine integrala sau sticksuri intergarale?

smiley Merci, va pup

02.02.2013 - 10:11 Vezi mesaj

Orezul brun, pastele integrale (facute al dente) si painea integrala au toate IG mediu. Pot fi consumate dar nu impreuna cu grasimi. Unde ai citit ca unele ai voie la masa de seara si altele nu? Apropo ma refer la paine facuta din faina integrala in casa, cea din comert nu prea e buna cu foarte mici exceptii. Nu stiu ce sunt stickusirle integrale. Sticksuri din comert? Sigur au in ele mai mult decat faina integrala; probabil si faina alba si amidon de porumb, si zahar, uita-te la ingrediente.

02.02.2013 - 10:17 Vezi mesaj

Painea cumparata este de obicei o porcarie smiley Ei zic integrala dar la ingrediente vezi si faina alba, si amidon, zahar, etc. Cel mai bine e sa faci painea in casa, gasesti retete in tabul retete. Daca ai o masina de facut paine, face minuni. Painea integrala este un alt aliment cu IG mediu (glucidic), si merge combinat cu celelalte alimente cu IG mediu sau mic (glucidice). La acea masa nu trebuie sa consumi DELOC lipide (grasimi).

02.02.2013 - 10:29 Vezi mesaj

Meniul pe ziua de azi :

mic dejun - Iaurt cu 0,9 % grasime cu: zmeura, mere, fulgi de migdale, cocos, 2 linguri de cereale (din soia) fara zahar (Stiu ca par foarte multe lucruri la o singura masa, dar e doar cate putin din fiecare defapt)

pranz- ca si ieri, varza cu carne

cina- probabil o salata de cruditati.

Pareri?

02.02.2013 - 14:40 Vezi mesaj

Buna.

Am si eu o intrebare. Din cate stiu eu si am citit in carte, parca nu se puteau combina glucidele cu grasimile. In cazul acesta blatul, care e glucidic, cu branza, care clar are si grasimi.

Au aparut modificari in dieta si eu nu stiu?

Mersi

02.02.2013 - 16:45 Vezi mesaj

Merci frumos Claudiu si painea de la Vel Pitar cea 100 % din faina intergrala este okay?

Sau ce marca de paine integrala imi recomanzi?

 

Merci mult de tot smiley

02.02.2013 - 16:53 Vezi mesaj

P.S. Citisem in carte ca paine integrala se poate manaca numai dimineata, de asta intrebam de ce orez brun si paste integrale avem voie seara smiley

02.02.2013 - 17:41 Vezi mesaj

Mie imi suna f bine icsrvald. Nu par multe la micu dejun, foarte bine ca amesteci sa faci ceva bun. Mult mai bine decat cei care mananca doar un iaurt degresat gol. Pentru ca ambele sunt conforme, dar stilul tau te ajuta sa nu iti fie greu sa tii dieta, sau sa ai pofte, pt ca mananci f gustos.

Sa nu iti fie teama sa pui putin ulei la salata de cruditati.

02.02.2013 - 17:50 Vezi mesaj

Sorry chiar nu ma pricep la painea din comert. Dar pot sa te invat cum sa iti dai singura seama daca e conforma. Te uiti la ingrediente, si acolo trebuie sa scrie daca are doar faina integrala sau si faina alba. Faina alba, zaharul, si amidonul din porumb, sunt un mare Nu.

Daca Vel Pitarul de care zici tu, intr-adevar nu are faina alba, si nici zahar, si nici amidon, atunci e aliment cu IG mediu si poate fi consumat la masa glucidica. Daca vrei paine care sa mearga cu masa lipidica, atunci ai nevoie de una care sa indeplineasca conditiile de mai sus PLUS sa scrie pe ea ca are (minim) 25% tarate. Doar cu atatea tarate poate fi considerata aliment cu IG mic ca sa mearga si cu grasimi.

Gasesti WASA cu 24% tarate prin magazine, e un fel de paine cauta pe google.

Cel mai sigura este daca iti faci painea singura acasa. Daca ai si o masina de facut paine, e foarte comod. 

02.02.2013 - 20:06 Vezi mesaj

Nu ai fost atenta Eugenia. Blatul nu este glucidic aici, pentru ca e facut din mix de 50% faina integrala si 50% tarate. Daca era doar faina integrala aveai dreptate.

03.02.2013 - 09:53 Vezi mesaj

Multumesc Claudiu pentru raspunsuri smiley Am un mod mai ciudat de a urma dieta, dar totusi, se pare ca a dat roade. Inca vreo 2 kg mai trebuie date jos si ma pot declara cea mai multumita persoana!

Azi, MD - un greph, branza slaba de vaci (si am scapat si la putina mozarella), iar "ca desert", cateva linguri din gemul meu      conform de prune

P- oscilez intre o salata cu ton (salata, rosii, ceapa, ton) si un iaurt ca si cel de ieri de la micul dejun. Voi care credeti ca ar fi mai ok?

C- un pumn de boabe de soia prajite

 

03.02.2013 - 10:26 Vezi mesaj

Salata suna bine la pranz. Si recomand o cina ceva mai consistenta smiley Dieta montignac nu este despre CAT mananci, ci despre CE si CUM mananci. Mozzarella de la micul dejun nu are nimic.

03.02.2013 - 13:49 Vezi mesaj

Pentru ca sunt in sesiune, parca pofta vine navala... Incerc sa mai rontai morcovi, migdale, dar parca nu e de ajuns... Voi cum reusiti sa va tineti in frau? smiley Cum faceti sa nu cedati tentatiilor atunci cand vine momentul? Cum va incurajti? Si, mai ales, cum va gestionati rabdarea pana sa ajungeti la greutatea dorita?

Oof, stiu ca intrebarile sunt asa, mai mult retorice, dar simteam nevoia de o incurajare de la cineva care stie cum e...

Mi-am luat o cioco Heidi cu 75 % cacao si deja am mancat 6 patratele din alea mari... Ca idee, ar fi neconform sa mananci o astfel de ciocolata odata? smiley ..aa, si.. Se pot manca cateva patratele la sfarsitul unei mese lipido-proteice, dat fiind ca are un ig asa mic? (scuzati cacofonia smiley)

03.02.2013 - 20:43 Vezi mesaj

MD:  omleta cu  ceapa si slanasmiley)))

P : ciorba de legume

G: pomelo

C: sarmalute (orez salbatic, ceapa, ciupercutze, pasta de tomate )

Limonada cu fructoza. E ok meniul meu?

P.S. nu va ganditi ca am mancat  un ''kil'' de slana, doar 2-3 feliutze

 

04.02.2013 - 12:07 Vezi mesaj

nu te blamam ! Eu am citi cartile si tabelele si alte informatii prin articole de nu stiu cate ori pana le-am inteles si aplicat. Eu, cand citeam eram foarte lamurita, dar cand ma gaseam fata in fata cu frigiderul..........aici era alta poveste. Asta era treaba cu dumiritul.smiley

04.02.2013 - 12:14 Vezi mesaj

painea lor integrala Bob intreg, dupa eticheta, este ce trebuie pentru o paine integrala, deci care se mainca fara alimente cu grasimi si proteine.

04.02.2013 - 13:28 Vezi mesaj

E ok daca beau lapte din piata (deci nu cred ca e slab sau pasteurizat sau asa) la micul dejun, daca nu il combin cu niciun alt aliment?

04.02.2013 - 20:46 Vezi mesaj

inca o reteta de paine cu maia si faina 100% integrala, de data asta pentru masina de paine!

05.02.2013 - 11:16 Vezi mesaj

Eu tot stagnez ca si greutate si nu prea stiu ce nu e ok????

Eu mananc destul de multe lactate pentru ca nu mananc nici un fel de carne, din cate am citit in carte ar fi ok sa mananc mai putine lactate smiley ... o sa incerc cu mai putine dar pot manca la micul dejun branza degresata cu iaurt degresat, dulceata indulcita cu fructoza si felii de painica WASA ( wasa - am vasut ca le mai folosesc unele fete, sunt ok nu?)..

Intre micul dejun si pranz pot lua o gustare compusa din legume? - eu eram dependenta de covrigei si i-am inlocuit cu morcovi cruzi, ce ziceti?

La pranz am inteles ca pot combina glucide cu proteine si lipide numai cu conditia ca alimentele sa fie cu ig mai mic de 35, e ok?

Intre pranz si cina pot lua o gustare - am vazut in carte ca da, dar ea poate fi compusa din seminte si fructe dezhidrate- arahide, caju, migdale, caise, smochine, afine, agrise etc?

Care este ig-ul pentru: afine dezhidrate, agrise dezhidrate?

Semintele se pot manca si prajite: seminte de floarea soarelui si arahide?

 

05.02.2013 - 12:04 Vezi mesaj

Multumim, o sa preiau reteta si am sa-i creez un locusor numai al ei. O sa dau sursa la final. smiley

05.02.2013 - 13:31 Vezi mesaj

O minunatie! le-am incercat si eu in Weekend si parca nu-mi venea sa cred ca sunt totusi permise! smiley

05.02.2013 - 13:36 Vezi mesaj

Putem manca guma fara zahar in dieta Monti? :-s

05.02.2013 - 13:40 Vezi mesaj

citeste in cartea lui MM despre lapte este un aliment glucido-protidic, este de evitat, mai ales in prima faza, chiar daca nu-l amesteci. MM zice sa mancam din cel degresat, dar nu este cazul laptelui de care vorbim. Pune-l la prins si asa se poate manca la mese protidice.

05.02.2013 - 13:57 Vezi mesaj

da, cu lactatele este o problema, wassa este OK la masa glucidica, adica cum maninci tu, pentru ca la noi nu mai este din cea cu 24 % fibre care se putea manca si cu grasimi (sau nu am gasit eu).

Da, gustarea sa fie cu legume cu Ig mic, morcovii cruzi sunt buni.

Da, gustarea poate fi si din fructe uscate, dar dupa mine un fel ar fi mai bine decat in amestec de exemplu, pentru ca unele-caise, smochine, au IG mediu. Nu stiu care este IG pentru afine si agrise, dar nu cred ca depaseste 35, ele crude avand 25. Intra pe site-ul oficial, te lamuresti.

Semintele se pot manca si prajite, dar ele isi pierd mare parte din calitati prin temeratura la care sunt supuse, este bine pe cat posibil sa fie crude.

05.02.2013 - 14:00 Vezi mesaj

la postul 4 Claudiu povesteste cum e cu guma de mestecat.

05.02.2013 - 14:05 Vezi mesaj

poti folosi faina integrala, dar ele sunt pentru Faza II, sau pui jumatate/jumatate cu tarite -de ovaz sunt mai bune

05.02.2013 - 14:59 Vezi mesaj

Lactatele ar fi bine sa nu fie prea multe. Inlocuieste-le cu ceva carne de orice fel si cat mai multe legume.

Wasa TREBUIE sa fie cea cu 24% fibre. Altfel are IG mediu si stagneaza slabirea.

Da, o gustare compusa din legume e ideala.

La pranz poti manca proteine si lipide cu glucide cu IG mai mic de 35. 

Poti lua o gustare dupa pranz dar nu adauga fructe deshidratate fiindca acestea au IG mult mai mare si sunt mult mai bogate in zahar. Acestea se recomanda doar sportivilor sau persoanelor ce exerseaza zilnic.

Semintele se pot manca si prajite.

 

05.02.2013 - 18:04 Vezi mesaj

Buna ziua! Am o mare nedumerire in legatura cu timpii dintre mese. Pe net unii spun ca trebuie sa treaca 3 ore intre o masa glucidica si una lipidica si 5 ore intre una lipidica si una glucidica. Altii, dimpotriva spun c trebuie sa treaca 5 ore intre una glucidica si una lipidica si 3 ore intre una lipidica si una glucidica. pana la urma cine are dreptate ca nu as vrea sa gesesc! Sper sa isi aminteasca cineva ce zice MONTI si sa imi spuna si mie.
Multumesc mult! 

05.02.2013 - 18:22 Vezi mesaj

 

Buna ziua! Am o mare nedumerire in legatura cu timpii dintre mese. Pe net unii spun ca trebuie sa treaca 3 ore intre o masa glucidica si una lipidica si 5 ore intre una lipidica si una glucidica. Altii, dimpotriva spun c trebuie sa treaca 5 ore intre una glucidica si una lipidica si 3 ore intre una lipidica si una glucidica. pana la urma cine are dreptate ca nu as vrea sa gesesc! Sper sa isi aminteasca cineva ce zice MONTI si sa imi spuna si mie.
Multumesc mult!

05.02.2013 - 19:45 Vezi mesaj

Am mai citit intre timp si am inteles acum fara dubii ca glucidele cu ig mai mic de 35 merg combinate cu lipide. Deci ar merge si iaurtul 0% combinat cu nuci. Stiu ca ultima data mi-ati spus ca iaurtul 0% nu merge combinat decat cu glucide, dar acum vad ca spuneti ca glucidele cu ig sub 35 merg si cu lipide. Deci pana la urma cum e? smiley

05.02.2013 - 20:00 Vezi mesaj

E ok sa mananc la micul dejun un fel de crackers din faina integrala de secara si seminte de susan cu gem de prune (fara niciun fel de indulcitor)? Sau ati recomanda altceva mai bine decat produse de panificatie, cereale etc..?

05.02.2013 - 21:07 Vezi mesaj

 Lactatele irita pancreasul. Deaia trebuie consumat in cantitati mici. Dar un borcan de iaurt din cand in cand n-o sa-ti faca rau. Numai sa fie simplu nu cu fructe, alea au zahar in ele.

05.02.2013 - 22:12 Vezi mesaj

Dap, nu consum iaurturi cu fructe deloc... De obicei, mananc un pahar de 140 g de zuzu 0% la aproximativ 2 zile... Imi place sa il combin cu seminte de floarea-soarelui crude, migdale si nuci. Ar fi mai ok daca as rari combinatia asta?

05.02.2013 - 22:40 Vezi mesaj

Este ok si combinat smiley

06.02.2013 - 09:38 Vezi mesaj

buna dimineata,

Back to monti.....dupa excursia din Austria care care nu m-a costat kg in plus desi,recunosc am mancat si mancare chinezeasca si alte nebunii dar cum am promis nu m-am atins de dulciuri.....e drept ca nici nu am slabit dar macar am ramas la aceleasi kg ca saptamana trecuta!!

Ieri: MD cafea si omleta cu sunca presata

         G mar

         P salata verde + ton

         C salata de rosii carnacior fript

              cioco 80% ( doua bucatele)

Bianca,sa stii ca nici eu nu pot renunta la cafea,este singura placere la care nu am reusit niciodata sa renunt dar cum ai spu si tu daca este o cafea de calitate si daca o bem lunga ,nu cred ca poate sa ne dauneze dietei.Ti-am urmarit postarile si am vazut ca tu ai slabit oricum chiar daca ai baut zilnic cafea.smiley

 

 

06.02.2013 - 12:14 Vezi mesaj

glucidele se digera mai repede ca proteinele, deci dupa masa glucidica pauza este 3 ore, pentru proteine este necesar 4-5 ore, fructe1,5-2 ore.

06.02.2013 - 12:34 Vezi mesaj

Am mai citit in carte ca trebuie sa mananc 1gr proteine pt fiecare kg al meu, iar in faza de slabire trebuie sa consumam mai mult decat in aceasta proportie, tot in carte am citit ca pentru vegetarieni se pot manca mai multe mese cu carbohidrati - glucidice.

Dar dat fiind faptul ca lactatele nu prea sunt ok pot manca mai multe mese unde pot combina  de ex. mazare, fasole etc (leguminoase parca...) cu lipide / proteine totul cu un ig de max. 35?

E destul de dificil sa atingi cantitatea de proteine necesara fara a manca carne, lactate smiley

Si inca o intrebare, cum sta treaba cu tipurile de branzeturi bune si mai putin bune in aceasta dieta - am citit pe forum ceva dar eu in carte nu am gasit - poate am trecut pe langa si recunosc ca la faza de mentinere nu am citit pentru ca nu am ajuns acolo.

Multumesc pentru raspunsuri  tuturor!

06.02.2013 - 15:03 Vezi mesaj

Tu fiind vegetariana cred ca poti manca lactate. Tipurile de branzeturi bune sunt cele ce au continut scazut de zer (deci cele scurse si tari, cele invechite, etc.).

Mazarea verde are IG 35, cea conservata are 45. Cel mai bine e sa cumperi congelata. Fasolea alba are IG parca tot 35. Le poti combina cu proteine fara grija. 

06.02.2013 - 15:58 Vezi mesaj

Sunt de acord ca tu ca vegetariana, poti manca lactate si le consideri mese glucidice. Parca in carte scria ca lactatele sunt la fel indiferent de procentul de grasime, deci nu stiu de ce toata lumea insista pe lactate cu 0%. Dar poate ma insel, ar trebui sa mai citesc o data cartea sa-mi amintesc cateva chestii.

06.02.2013 - 18:57 Vezi mesaj

Buna si eu sunt noua pe forum si novice in dieta dar astazi am cumparat din piata Moghioros de la un plafar gem de capsuni,afine si caise facut de Monti si este fffff bun,sincer nu ma asteptam sa fie gustos.Problema este ca ajunge cam la 21 lei borcanelul de 250 g.

06.02.2013 - 19:47 Vezi mesaj

Va multumesc pentru raspuns smiley

O alta intrebare ar fi daca seara avem voie mazare simpla, numai fiarta si fructe ( mere, portocale )

 

Va pup smiley

06.02.2013 - 20:58 Vezi mesaj

21 lei pe un borcanel de 250 grame? Cam piperat... Solutia este sa ne luam fructe si sa ne facem singure gemurile.

07.02.2013 - 01:41 Vezi mesaj

De ce numai fiarta? Pune-i ceva sa-i dai gust smiley  Doar ai grija ca mazarea la conserva are IG mediu, cea congelata sau din piata are IG mic. Asta ca sa stii pe care ai voie sa o combini si cu ceva lipide sau proteine. 

Fructele de preferat sa le mananci ca gustare intre mese in timpul zilei. Mai ales daca mananci carne, dar nu numai, ele trebuiesc mancate la 2-3 ore dupa masa sau 1 ora inainte. Minim. Ca sa mananci fructe seara, dupa o cina luata la 6-7, inseamna sa le mananci la 9-10. O sa fermenteze in stomac toata noaptea.

07.02.2013 - 07:08 Vezi mesaj

Sunteti de mare ajutor!

M-am hotarat sa mananc la fiecare  pranz si cina fasole / mazare / naut si poate la pranz o felie 2 de branza, asta pe langa multe legume cu ig mic. O sa fac asta pentru 2 saptamani sa vedem ce se intampla... Va tin la curent.

Mai am dubii cu dulceata pe care o mananc dimineata, am zis ca o sa-mi fac eu dar pana ajung sa-mi fac o sa postez marca si ce ingrediente contine sa-mi spuneti ce parere aveti.

Multumesc

 

07.02.2013 - 10:50 Vezi mesaj

Asa gandeam si eu....smiley merci frumos de confirmare!

07.02.2013 - 12:52 Vezi mesaj

Multumesc de raspunsuri - am inteles perfect.  Mai am o nelamurire.  In faza 1 ai voie doar alimente cu IG<35 - asta mi-e clar.  Mesele pot fi lipidice sau glucidice dar... la o masa lipidica ai voie si glucide daca sunt  cu IG<35 - deci practic masa lipidica e glucidolipidica.  Este corect ce spun eu? Imi cer scuze ca va bat la cap - eu citesc momentan Mananc deci slabesc - si acolo spune clar ca trebuie sa separi glucidele de lipide.  Poate in urmatoarele a revenit.

Pagini